Kniha ZDARMA jen za poštovné do pátku 6.8.

Přidej se k víc jak 18 000 čtenářkám a udělej si radost.
Objednej tu svoji tady >> 

Vykouzlete víc času na sebe. MOBILEM📱 Důkazy tady:

Jak by se vám líbilo získat klidně 1 hodinu denně jen pro sebe navíc a absolutně bez výčitek? Nebo třeba i víc? Které ženě by se to nelíbilo, že? Mně se to povedlo a nejen to. Lehce a snadno se to může povést i vám. Když znáte ten správný fígl. Dneska vám ho prozradím a přidám pár důkazů místo slibů. Vaše mysl je ocení.

Dneska to bude rychlé a věcné. Ukážu vám jednu zásadní věc, která mě osobně černé na bílém ohromila a která vám pomůže najít si víc času na sebe. Dává mi smysl ji s vámi otevřeně sdílet a pojmenovat ji. Pomůže vám totiž najít odpověď na jednu z nejčastějších otázek, které v souvislosti s péčí o sebe máte.

Jak na sebe mít víc času bez výčitek?

Ukážeme si jednu rychlou cestu, jak získáte klidně jednu hodinu času denně navíc úplně bez výčitek. Naopak – s větším pocitem klidu, lehkosti a radosti. A taky vám řeknu, jak na to prakticky, aby se vám to začalo dařit hned.

Věnujte si 12 minut v tomto videu:

Máte raději písmenka? Čtěte tady:

Spousta z vás pořád žije v tom, že péči o sebe pravidelně nestíháte a čas na sebe je něco, co vám pravidelně nezbývá, máte toho hodně a večer jednoduše padáte únavou.

Jak mít víc času na sebe díky mobilnímu telefonu?

Pojďme říct a natvrdo pojmenovat, kde je jeden z častých problémů, který můžete začít hned eliminovat a získat díky němu klidně hodinu času denně navíc jen pro sebe.

Je to čas strávený na mobilu a online.

A teď pozor. Je tu jedna past. Pastí tohoto je totiž fakt, že všechny z vás víte, že když budete trávit méně času na mobilu, budete ho mít logicky na něco jiného a ideálně samy na sebe.

Jenže i když to víte, tak to častokrát stejně neumíte  lehce změnit. Je to PAST

Proč?

Protože spousta žen na to jde stylem pravidel, zákazů a jednorázových digitálních detoxů. Jenže tohle nevyřešíte zákazy a přísnými pravidly, protože to držíte jen silou vůle, ale pořád je tam někde vzadu ten hlásek, který šeptá – a tak se jen mrkni… a z mrknutí je šup rázem 20 minut, které vám uletí a nevíte kam.

Tak vám k tomu chci ukázat pár čísel, která mě ohromila když jsem pro ženy v Klubu chystala další detailnější videa k tématu digitálního úklidu a toho, jak mít díky němu víc času a energie.

  • Podle zprávy Digital 2019 (kterou vydali Hootsuite a We Are Social) Digital 2019 konkrétně uvádí, že v průměru strávíme online 6 hodin a 42 minut denně, přičemž polovina z tohoto času je tvořena právě používáním mobilních telefonů (Zmíněných 6 hodin a 42 minut je celosvětový průměr.) (Zdroj https://smartmania.cz/)
  • Každoročně tak strávíme online více než 100 dní v roce, což je více než 27 procent roku.
  • Čas strávený na sociálních sítích se v roce 2020 u českých uživatelů internetu zvýšil o 16 minut na 159 minut denně (ukazuje výzkum AMI Digital Index 2020) (Zdroj: https://www.mediaguru.cz/)
  • Průměrná doba, kterou na sítích v roce 202 Češi trávili, představuje 159 minut denně = 2:39 hodiny

A proč vám to říkám?

100 dní v roce průměrně online a v roce 2020 denně 2:39 hodin na sítích. To je mazec!

Chtěla jsem vám to tady ukázat trochu v číslech, protože když to vidí člověk černé na bílém, je to zase úplně jiná informace. Mně osobně tahle každodenní čísla dost překvapila.

Takže co, patříte k ženám, které na sebe chtějí mít víc času?

Máte pořád pocit, že na sebe čas nemáte, neumíte si ho dovolit a dopřát? Nebo máte výčitky když děláte něco jen pro sebe a pořád vám čas na sebe nezbývá? Tak právě mobilní telefon a online svět je skvělá cesta, odkud to začněte rozmotávat.

Podívejte se upřímně na to, jak používáte digitální svět a kolik času trávíte online a na sociálních sítích. A já sama vím, že je to velké téma a řeším to nejen já, ale taky spousta dalších žen, takže nejste v tom samy.

Zároveň k tomu stejně jako já taky řešíte, že i vaše děti sedí často na mobilu a na tabletu a snažíte se jim to zakázat. Tak je skvělé to samy uchopit vědomě a se souvislostmi. Protože pokud i vy trávíte každý den zbytečný čas na mobilu, tak nejen, že to vidí vaše děti, ale dost pravděpodobně:

  • odsouváte samy sebe,
  • cítíte se unaveně, protože místo samy sobě věnujete čas mobilu,
  • večer padáte únavou do postele,
  • máte pocit, že nic nestíháte.

Ptáte se, co je řešení?

Řešení samozřejmě existuje a není to o tom, že vyhodíte počítač nebo mobil do koše.

Řešením je vědomý přístup k online světu a pravidelný digitální úklid. Rozumět tomu!

Mít přehled o tom:

  • Jak působí mobilní telefon a online svět na naši mysl, jak funguje dopamin nebo FoMo, protože díky tomu budete umět telefon odložit bez pocitu tlaku a toho, že o něco přicházíte.
  • Co dělá digitální svět s naší psychikou a naším ženským sebevědomím, protože díky tomu se budete cítit sebevědoměji a přestanete se srovnávat s ostatními ženami.
  • Jak působí na naše zdraví, na hormony  i na to, jak vypadáte. Protože díky tomu pochopíte, co přesně můžete udělat pro to, abyste se cítily zdravější a zároveň vypadaly líp.
  • A jak s tím vším můžete vědomě pracovat, protože díky tomu ucítíte skutečné změny a větší pohodu.

Když v tom budete vědomě, tak ten čas zvládnete rychle ukočírovat a věnovat ho samy sobě úplně bez výčitek.

Právě o tom všem se bavíme v měsíčním tématu Klubu Magicky ženská a už po prvním týdnu tohoto tématu ženy cítily úlevu, sdílely pocit, že toho stíhají víc a cítí se líp. A to jsme změnily jeden malý každodenní návyk s telefonem.

Umíte si představit, že si každý den dopřejete hodinu času pro sebe navíc jen tak, bez výčitek?

Jestli tu hodinu pořád hledáte, tak začněte tady a u svého mobilu a času stráveného online.

Takže pro všechny z vás, které máte chuť udělat změny a vědomě se podívat na to, kde konkrétně můžete ušetřit čas v digitálním světě – nejen na svém mobilu, tak se do toho vědomě ponořte.

A nemusíte na to být samy a vymýšlet, jak na to – protože upřímně, v tomto ohledu nefungují zákazy a přísně nastavená pravidla, kterými se budete zakazovat, že na mobil nesáhnete. Protože to jen držíte silou vůle a pro mnohé z vás to není udržitelná a dlouhodobá změna.

Pro tu dlouhodobou změnu se vyplatí porozumět tomu, proč to tak je a kde všude můžete na mobilu nebo na počítači ten čas efektivně ušetřit.

Protože pamatujte – čas na sebe nemáte. Čas na sebe si děláte

Pokud na to nechcete být samy, přidejte se do Klubu, kde vás čeká nejen podpora, ale řada důležitých souvislostí, díky kterým zvládnete hravě změnit návyky. Věřím, že pro vás dnešní čísla byla důležitou připomínkou, kde si čas na sebe můžete vědomě udělat a schválně se podívejte na svoje průměrné doby, které trávíte na mobilu. A do komentářů napište, jak jste na tom vy? Máte na to odvahu?

Michala Měřínská
Už více než 15 let pracuje se ženami a ukazuje jim cesty, jak podpořit přirozenou krásu a ženskost. Pomáhá ženám cítit se sebejistě, líbit se samy sobě a dopřát si péči o sebe i v každodenním shonu.

Míša je maminkou dvou malých kluků, manželkou a taky úspěšnou podnikatelkou. Říká, že krása každé ženy začíná v její hlavě a že čas pro sebe je o prioritách, o lásce a úctě sama k sobě.

Je autorkou projektu Magicky ženská a stejnojmenné knihy, kterou četlo už více jak 18 000 žen. Provází ženy intenzivními online kurzy a pomáhá měnit životy žen v motivačním online Klubu Magicky ženská.
Komentáře